2.7.2. İzinli Personel Listesi
İzinli Personel Listesi raporunun alındığı ekrandır (Bkz. Şekil 109).
Şekil 109 İzindeki Personel Listesi Ekranı
İzinli Personel Listesi raporu almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
1. İzin Tarih Aralığı alanına tarih girişi yapılır.
2. Ekran ilk açıldığında Personel Türü alanında Bakanlık seçeneği işaretlenmiş olarak gelmektedir. Ancak istenilirse Vilayet seçeneği işaretlenebilir.
3. Sicil No alanında Personel Sorgulama işlemi değerler listesi düğmesi yardımıyla yapılabilir. Bu alanda değerler listesi düğmesine basıldığında Personel Sorgulama İşlemleri ekranı ile karşılaşılır (Bkz. Şekil 95).
4. Personel Sorgulama İşlemleri ekranında sorgulama işlemi yapıldıktan sonra Geri Dön düğmesine basılır ve İzindeki Personel Listesi ekranındaki Sicil No, Adı ve Soyadı alanlarına bilgiler sistem tarafından otomatik olarak getirilir.
5. Birim, Sınıf, Unvan, Branş ve İl alanları değerler listesi düğmesi yardımıyla doldurulabilir.
6. İzin Türü alanı liste kutusu yardımıyla doldurulabilir.
7. Kadro Derecesi alanına bilgi girişi yapılabilir.
8. Sadece İzin Bitiş Tarihini Geçenler işaret kutucuğu işaretlenerek rapor kapsamı daraltılabilir.
9. Kurum logosu var işaret kutucuğu işaretlenerek logonun İzindeki Personel Listesi raporunda yer alması sağlanabilir.
10. Yeri alanında, kurum logosunun İzindeki Personel Listesi raporunda görüneceği yer, liste kutusu yardımıyla seçilir.
11. Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılarak İzindeki Personel Listesi raporu aşağıdaki gibi alınır (Bkz. Şekil 110).