Önceki SayfaAna SayfaİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa

2.7.1. İzin ve Rapor Bilgileri

Personelin raporunun alındığı ekrandır (Bkz. Şekil 107).

Şekil 107 İzin ve Rapor Bilgileri Ekranı

İzin ve Rapor Bilgileri raporu almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.

1. Sicil No alanında Personel Sorgulama işlemi değerler listesi düğmesi yardımıyla yapılabilir. Bu alanda değerler listesi düğmesine basıldığında Personel Sorgulama İşlemleri ekranı ile karşılaşılır (Bkz. Şekil 95).

2. Personel Sorgulama İşlemleri ekranında sorgulama işlemi yapıldıktan sonra Geri Dön düğmesine basılır ve İzin ve Rapor Bilgileri ekranındaki Sicil No, Adı ve Soyadı alanlarına bilgiler sistem tarafından otomatik olarak getirilir.

3. Ekran ilk açıldığında Personel Türü alanında Bakanlık seçeneği işaretlenmiş olarak gelmektedir. Ancak istenilirse Vilayet seçeneği işaretlenebilir.

4. İzin Başlama Tarih Aralığı girilerek rapor kapsamı daraltılabilir.

5. İzin Türü alanında liste kutusu yardımıyla seçim yapılabilir.

6. Kurum logosu var işaret kutucuğu işaretlenerek logonun İzin ve rapor Bilgileri raporunda yer alması sağlanabilir.

7. Yeri alanında, kurum logosunun İzin ve Rapor Bilgileri raporu üzerinde görüneceği yer, liste kutusu yardımıyla seçilir.

8. Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılarak İzin ve Rapor Bilgileri raporu aşağıdaki gibi alınır (Bkz. Şekil 108).

Şekil 108 İzin Bilgileri Raporu

Önceki SayfaSayfa BaşıİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa