1.2.9. Emeklilik Kesenekleri Bordrosu
Memur personellerin bordrosu hesaplanırken emeklilik kesinti bilgileri özetinin alınmasında kullanılan ekrandır (Bkz. Şekil 70). Emeklilik Kesenekleri Bordrosu listesini almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
1. Rapor Parametreleri bloğunda, Bordro Yılı/Ayı, Bordro Türü, Birim ve Çekim Türü zorunlu alan sorgulama bilgileri girilmelidir. Bu üç kritere göre ay içerisinde, birimdeki bordro türüne göre bütün kayıtları getirmektedir.
2. Birimdeki bordroları çekim türü aylık seçildiğinde; sorgulanan ay içerisindeki kesinti bilgilerini, yıl seçildiğinde sorgulanan yıl içerisindeki bütün ayları vermektedir.
3. Bağlı Birimler bloğunda, birimin başka bir birime bağlı olup olmadığı belirlenir.
4. Bir personelin listesini almak için Kurum Sicil No bilgisi girilmelidir. Bu alan boş geçildiği zaman birimdeki bütün personelin listesi alınmaktadır.
5. Bordro ek gelir listesini sicil numaraları aralığında, ek gelir türlerine bağlı rapor alınması için bu kriter bilgileri seçilmelidir.
6. Alınacak liste içerisinde saymanlık ve yetkili kişi bilgisinin görünmesi için Saymanlık ve Yetkili İmza alanı doldurulmalıdır.
Şekil 70 Emeklilik Kesenekleri Bordrosu Ekranı
7. Kriter bilgileri girildikten sonra Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılmalıdır. Kriterlere uygun personel(ler) Şekil 71 ekranında listelenecektir.