Önceki SayfaAna SayfaİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa

1.2.8. Bordro Ekgelir Listesi

Memur personellerin bordrosu hesaplanırken bordroya yansıtılan ek gelir bilgileri özetinin alınmasında kullanılan ekrandır (Bkz. Şekil 68). Bordro ek gelir listesini almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.

1. Rapor Parametreleri bloğunda, Bordro Yılı/Ayı, Bordro Türü ve Birim zorunlu alan sorgulama bilgileri girilmelidir. Bu üç kritere göre ay yada yıl içerisinde, birimdeki bordro türüne göre bütün kayıtları getirmektedir.

2. Raporun belirtilen ay için mi yoksa belirtilen yıl için mi alınacağı belirtilmelidir. Aylık seçimi yapıldığında, Bordro Yılı/Ayı alanında belirtilen ay için döküm alınır. Yıllık seçimi yapıldığında ise yine Bordro Yılı/Ayı alanında belirtilen tüm yıl için döküm alınır.

3. Bağlı Birimler bloğunda, birimin başka bir birime bağlı olup olmadığı belirlenir.

4. Bordro ek gelir listesi dökümü alınacak kişiler belirli aralıktaki kişiler ise, Bordro Sıra No Aralığı bloğunda Başlangıç Sıra No alanına ilk bordro sıra numarası, Bitiş Sıra No alanına ise son sıra numarası girilir.

5. Ek gelirler listesi belirli bir ek gelir için alınmak isteniyorsa, Ek Gelir Türü değerler listesinden seçilir.

6. Alınacak liste içerisinde yetkili kişinin görünmesi için Yetkili İmza ve Unvan alanları doldurulmalıdır.

Şekil 68 Bordro Ek Gelir Listesi Ekranı

7. Kriter bilgileri girildikten sonra Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılmalıdır. Kriterlere uygun personeller Şekil 69 ekranında listelenecektir.

Şekil 69 Bordro Ek Gelir Listesi Raporu

Sicil No Aralığına tek bir kişinin sicil numarası yazılırsa bir personel, belirli bir aralık yazıldığında o aralıkta bulunan personeller listelenecektir.

Önceki SayfaSayfa BaşıİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa