2.7.4. Sevk Kağıdı Alan Personel Listesi
Sevk Kağıdı Alan Personel Listesi raporunun alındığı ekrandır (Bkz. Şekil 114).
Şekil 114 Sevk Kağıdı Alan Personel Listesi Ekranı
Sevk Kağıdı Alan Personel Listesi raporu almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
1. Sicil No alanında Personel Sorgulama işlemi değerler listesi düğmesi yardımıyla yapılabilir. Bu alanda değerler listesi düğmesine basıldığında Personel Sorgulama İşlemleri ekranı ile karşılaşılır (Bkz. Şekil 95).
2. Personel Sorgulama İşlemleri ekranında sorgulama işlemi yapıldıktan sonra Geri Dön düğmesine basılır ve Muamele Fişi ekranındaki Sicil No, Adı ve Soyadı alanlarına bilgiler sistem tarafından otomatik olarak getirilir.
3. Sevk Tarih Aralığı alanına bilgi girişi yapılır.
4. Birim, Sınıf, Unvan, Branş ve İl alanları değerler listesi düğmesi yardımıyla doldurulabilir.
5. Sevk Türü ve Muayene Fişi Türü alanları liste kutusu yardımıyla doldurulabilir.
6. Kadro Derecesi alanına giriş yapılarak rapor kapsamı daraltılabilir.
7. Kurum Logosu Var işaret kutucuğu işaretlenerek logonun Sevk Kağıdı Alan Personel Listesi raporunda yer alması sağlanabilir.
8. Yeri alanında, kurum logosunun Sevk Kağıdı Alan Personel Listesi raporunda görüneceği yer, liste kutusu yardımıyla seçilir.
9. Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılarak Sevk Kağıdı Alan Personel Listesi raporu aşağıdaki gibi alınır (Bkz. Şekil 115).