Önceki SayfaAna SayfaİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa

1.23. Hizmet Birleştirme İşlemleri

Personelin hizmet birleştirme işlemlerinin yapıldığı ekrandır (Bkz. Şekil 85).

Personelin Son Durum Bilgileri bloğunda sorgusu yapılan personelin son durum bilgileri gösterilir ve bu bilgiler üzerinde değişiklik yapılamaz.

Şekil 85 Hizmet Birleştirme İşlemleri Ekranı

Hizmet Birleştirme Bilgileri bloğunda Sıra No otomatik olarak verilir,değiştirilemez. Personele ait Birim, Unvan ve Branş bilgileri değerler listesi yardımıyla tanımlanabilir. Hareket Tipi alanında kişinin emeklilik işlemlerinin daha sağlıklı yapılabilmesi için bağlı bulunduğu kurum bilgileri bulunur ve değerler listesi yardımıyla seçilebilir. Dayanak No alanına da değerler listesi yardımıyla bilgi girilebilir. Talep Evr. Trh. ve Talep Evr. No alanlarına da bilgi girilir. Hareket Tipi, Dayanak Tipi, Talep Evrak Tarihi ve Talep Evrak No alanları bilgi girilmesi zorunlu alanlardır.

Birleştirme Hizmetinin Bulunduğu Kurum Bilgileri bloğunda Kurum ve Birim bilgileri değerler listesi yardımıyla seçilir. Birleştirme hizmetinin bulunduğu kurumdan gelen evrak varsa Gelen Evrak Tarihi ve Gelen Evrak Sayısı alanlarına bilgi girilir.

Özel Sektör Hizmet Birleştirme Bilgileri bloğunda Hizmet Bilgisi ilgili kuruma sorulacaksa Hizmet Sorma, diğer durumda ise Hizmet Birleştirme işaretlenir. Daha sonra kişinin Özel Sektör Hizmet Bilgileri girilir. Hizmet türü liste kutusundan seçilir. Bir işyerinde bulunduğu süre hesaplanır (Başlangıç-Bitiş Tarihine göre) Toplam Hizmet hesaplanarak sağ alt köşede gösterilir.

Muamele Fişi düğmesine basılarak hizmet birleştirme işlemi yapılan personel için seçilen şubelerden, bilgi alınacak bir döküm alınır.

Yazı İşlemleri düğmesine basılarak hizmet birleştirme İşlemlerine ait yazılar üzerinde güncelleme, önizleme ve döküm gibi işlemler yapılabilir.

İletiler düğmesine basıldığında karşımıza hizmet birleştirme işlemlerine ait Talep Mesaj İşlemleri ekranı açılır.

Kamu Hizmetleri düğmesine basınca Diğer Kamu Hizmet Birleştirme Bilgileri ekranı açılır, varsa bu bilgiler de girilir (Bkz. Şekil 86).

Şekil 86 Diğer Kamu Hizmetleri Birleştirme Bilgileri Ekranı

İlgi Bilgileri düğmesiyle gelen yazının açıklamasının yer aldığı ilgi bilgileri görüntülenir.

Tescil Bilgileri düğmesine basıldığında ise, bu ekranda kaydı ilk defa yapan ve güncelleyen kullanıcı bilgileri ile bu işlemlerin yapıldığı tarih bilgileri görüntülenir.

Önceki SayfaSayfa BaşıİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa