Kişinin memuriyet hayatı için sakıncalı olabilecek bilgilerin girildiği ekrandır (Bkz. Şekil 84).
Personelin Son Durum Bilgileri bloğunda sorgusu yapılan personelin son durum bilgileri gösterilir ve bu bilgiler üzerinde değişiklik yapılamaz.
Şekil 84 Enformasyon İşlemleri Ekranı
Enformasyon Bilgileri bloğunda Sıra No otomatik olarak verilir, değiştirilemez. Personele ait Birim, Ünvan, Branş, Geçici Görev, Vekalet Görev bilgileri değerler listesi yardımıyla seçilebilir. Açıklama bölümüne Emniyet Genel Müdürlüğü’nden gönderilen, personele ait sakıncalı durum bilgisi tanımlanır.Cevap bölümüne Kurum tarafından yazılan cevap bilgisi tanımlanır. İşlem Durumu bilgisi liste kutusundan seçilebilir. Kurum tarafından gönderilen yazının Gittiği Kurum ve Gittiği Birim bilgileri değerler listesi yardımıyla seçilebilir. Gelen Evrak Bilgileri ve Giden Evrak Bilgileri bloklarında Evrak Tarihi/Sayısı bilgileri girilir
Yazı İşlemleri düğmesine basılarak ikinci görev işlemlerine ait yazılar üzerinde güncelleme, önizleme ve döküm gibi işlemler yapılabilir
İletiler düğmesine basıldığında karşımıza enformasyon işlemlerine ait Talep Mesaj İşlemleri ekranı açılır.
İlgi Bilgileri düğmesiyle gelen yazının açıklamasının yer aldığı ilgi bilgileri görüntülenir
Tescil Bilgileri düğmesine basıldığında ise, bu ekranda kaydı ilk defa yapan ve güncelleyen kullanıcı bilgileri ile bu işlemlerin yapıldığı tarih bilgileri görüntülenir.