Önceki SayfaAna SayfaİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa

1.18.3. Muvafakat Dosya Alma İşlemleri

Başka bir kurumdan gelen personelin muvafakat işlemlerinin yapıldığı ekrandır (Bkz. Şekil 79).

Şekil 79 Muvafakat Dosya Alma İşlemleri Ekranı

Geldiği Kurum Bilgileri bloğuna, geldiği kurum, birim, unvan, sınıf ve branş bilgileri doldurulur.

Atama Bilgileri bloğuna, personelin atamasının yapıldığı unvan ve branş bilgileri ile karar tarih ve sayısı girilir.

Yazı İşlemleri düğmesine basılarak dosya alma işlemlerine ait yazılar üzerinde güncelleme, ön izleme ve döküm gibi işlemler yapılabilir.

İletiler düğmesine basıldığında belirtilen şubelerden bilgi almak için talep işlemi yapılabilir.

Tescil işlemi yapılmadığı takdirde Tekid İşlemleri düğmesi aktif hale gelir ve tekid işlemi yapılır.

İlgi Bilgileri düğmesiyle gelen yazının açıklamasının yer aldığı ilgi bilgileri görüntülenir.

Önceki SayfaSayfa BaşıİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa