2.16.4. Sefer Görevi Düzeltme Onayı
Sefer Görevi Düzeltme Onay Yazısı’na ait raporların alınmasında kullanılan ekrandır (Bkz. Şekil 227).
Şekil 227 Sefer Görev Emri Düzeltme Onay Yazısı Ekranı
Sefer Görev Emri Düzeltme Onay Yazısı raporu almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
1. Sefer Görev İşlemleri ekranından bir personele sefer görev emri yazılmış ve Yazı İşlemleri’nde Düzeltme Onayı yazısı tanımlanmış ise Sicil No, Ad-Soyad alanları açık olan ekrana göre otomatik gelir değilse kullanıcı bu alanlara müdahale edebilir.
2. Personel sorgulama işlemi Sicil No değerler listesi yardımıyla yapılabilir (Bkz. Şekil 95). Sorgulama yapıldıktan sonra Sicil No, Adı ve Soyadı bilgileri otomatik olarak görüntülenir
3. Sıra No otomatik olarak verilir.
4. Kurum Logosu Var seçeneği işaretlenerek raporda yer alması sağlanabilir.
5. Rapora Paraf Bilgisi eklenebilir.
6. Düzeltme Onay Yazısı Raporunda görüntülenecek Düzeltme Onay Yazısı Metni üzerinde değişiklik yapılabilir. Metni Kaydet değerler listesiyle kayıt işlemi yapılır.
7. Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılarak Sefer Görev Emri İptal Onay Yazısı alınır (Bkz. Şekil 228).