2.2. Mahkeme Dosya Bilgileri(Çalıştığı Yere Göre)
İşlemler menüsünün altında, Mahkeme Dosya Bilgileri ekranında yapılan kayıtlara ilişkin raporun personelin çalıştığı yere göre alındığı ekrandır (Bkz. Şekil 20). Rapor almak için şu adımlar izlenmelidir.
Şekil 20 Mahkeme Dosya Bilgileri (Çalıştığı Yere Göre) Ekranı
1. Rapor Parametreleri bloğunda Sicil No, İl, İlçe, Unvan, 2.Görev, Vekalet Görevi, Geçici Görev, Birim, Mahkeme İlleri, Unvanlar, Çalıştığı İller alanları, değerler listesi düğmesi yardımıyla seçilebilir. Teşkilat, Dava Türü, Mahkeme Türü ve Tazminat Türü alanları da liste kutusu yardımıyla seçilebilir.
2. Personel Listesi / Personel Detayı ve Son Karar / Tüm Kararlar seçeneklerinden birer tanesi seçilerek rapor alınmalıdır.
3. Çoklu Rapor Parametreleri bloğunda sorgu yapılması istenen kriter işaretlenerek rapor kapsamına dahil edilebilir.
4. Baskı Önizleme / Yazdır düğmesine basılarak Mahkeme Dosya Bilgileri (Çalıştığı Yere Göre) raporu aşağıdaki gibi alınır (Bkz. Şekil 21).
Şekil 21 Mahkeme Dosya Bilgileri( Çalıştığı Yere Göre) Raporu