İşlemler menüsünün altında, Mahkeme Dosya Bilgileri ekranında yapılan kayıtlara ilişkin raporun alındığı ekrandır (Bkz. Şekil 18). Mahkeme Dosya Bilgileri ekranı, Rapor Parametreleri ve Çoklu Rapor Parametreleri bloklarından oluşmaktadır. Rapor almak için şu adımlar izlenmelidir.
Şekil 18 Mahkeme Dosya Bilgileri Ekranı
1. Rapor Parametreleri bloğunda Sicil No, İl, İlçe, Unvan, 2.Görev, Vekalet Görevi, Geçici Görev, Birim ve Mahkeme İlleri alanları, değerler listesi düğmesi yardımıyla seçilebilir. Teşkilat, Dava Türü, Mahkeme Türü ve Tazminat Türü alanları da liste kutusu yardımıyla seçilebilir.
2. Çoklu Rapor Parametreleri bloğunda sorgu yapılması istenen kriter işaretlenerek rapor kapsamına dahil edilebilir.
3. Baskı Önizleme / Yazdır düğmesine basılarak Mahkeme Dosya Bilgileri raporu aşağıdaki gibi alınır (Bkz. Şekil 19).