Önceki SayfaAna SayfaİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa

1.2.3. Bordro Bilgileri/Fark Dökümü

Memur personellerin bordro hesap özetinin belirli tarih arasında alınmasında kullanılan ekrandır (Bkz. Şekil 58). Tarih aralığında bordro dökümlerini almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.

1. Rapor Parametreleri bloğunda, Yıl/ay tarih aralığı, Bordro Türü ve Birim alanlarına arama kriter bilgileri girilmelidir.

1. Bağlı Birimler bloğunda, birimin başka bir birime bağlı olup olmadığı belirlenir.

1. Bordro dökümü alınacak kişiler belirli aralıktaki kişiler ise, Bordro Sıra No Aralığı bloğunda Başlangıç Sıra No alanına ilk bordro sıra numarası, Bitiş Sıra No alanına ise son sıra numarası girilir.

2. Bordro bilgileri dökümünde kesinleşen bordroların görünmesi için Bordrosu Kesinleşenler işaret kutusu işaretlenmelidir.

3. Kriter bilgileri girildikten sonra Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılmalıdır.

Şekil 58 Tarih Arası Bordro Bilgileri Dökümü Ekranı

Kriterlere uygun personeller Şekil 59 ekranında listelenecektir.

Şekil 59 Tarih Arası Bordro Bilgileri Dökümü Raporu

Önceki SayfaSayfa BaşıİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa