4.18. Örnek Uygulama 18 (İkinci Görev İşlemleri)
Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde uzman tabip olarak çalışan Personel A, valilikten gelen 01/01/2003 tarihli ve 51 no’lu yazıyla ve 15/01/2003 tarihli onay yazısıyla, 01/02/2003 tarihi itibariyle Gazi Üniversitesi’nde ikinci görevle görevlendirilmiştir. Bu kaydı yapınız.
İkinci Görev İşlemleri ekranında öncelikle Personel Son Durum Bilgileri bloğunda personelin sicil numarası ya da adı soyadı girilerek sorgulama yapılır.
Ekrandaki Valilik Yazı Bilgileri bloğunda Evrak Tarihi alanına 01/01/2003 ve Evrak No alanına da 51 girilir. Daha sonra, Dayanak alanında değerler listesi yardımıyla “İkinci Görev” seçilir. Onay Bilgileri bloğundaki alanlar doldurulur ve Kaydet düğmesi ya da F10 tuşu ile kaydetme işlemi yapılır (Bkz. Örn. Şekil 29).
Örn. Şekil 29 İkinci Görev İşlemleri Ekranı
Kaydetme işleminden sonra ekrandaki Başlayış düğmesine basılır ve İkinci Görev Başlayış/Tekit Bilgileri ekranı açılır (Bkz. Örn. Şekil 30). Bu ekrandaki Başlayış Bilgileri bloğunda, Başlama Tarihi alanına personelin ikinci göreve başlama tarihi olan 01/02/2003 girilir. Diğer alanlar da doldurulduktan sonra kaydetme işlemi yapılır ve Çıkış düğmesi ile İkinci Görev İşlemleri ekranına dönülür.
Örn. Şekil 30 İkinci Görev Başlayış/Tekit Bilgileri Ekranı
İkinci Görev İşlemleri ekranında da kaydetme işlemi yapıldıktan sonra, ekrandan çıkıp tekrar girildiğinde ikinci göreve başlayış tescil edilmiş olduğu için ekrandaki Başlama Tarihi ve Tescil Başlama Tarihi alanına İkinci Görev Başlayış/Tekit Bilgileri ekranında girilmiş olan başlama tarihi otomatik olarak gelir.