Önceki SayfaAna SayfaİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa

4.15. Örnek Uygulama 15 (Ayrılış Bilgileri)

Bayan Y’nin valilikten ayrılış yazısı geldiğini varsayarak ayrılış bilgilerini doldurunuz (Ayrılış Tarihi: 01/04/2000).

Muvafakat Verme İşlemleri ekranındaki Personel Son Durum Bilgileri bloğunda personelin sicil numarası ya da adı soyadı girilerek sorgulama yapılır.

Muvafakat Verme İşlemleri ekranında yer alan Ayrılış Bilgileri düğmesine basılır ve Tescil İşlemleri ekranı açılır (Bkz. Örn. Şekil 25). Bu ekranda yer alan Ayrılış Bilgileri ve Dizi Pusulası İade Bilgileri bloklarına giriş yapılır. Ayrılış Tarihi alanına bu personelin kurumdan ayrılış tarihi olan 01/04/2000 girilir. Başlama Tarihi alanına ise diğer kurumda çalışmaya başladığı tarih girilir. Alanlar doldurulduktan sonra Kaydet düğmesine ya da F10 tuşuna basılır ve Çıkış düğmesi ile Muvafakat Verme İşlemleri ekranına dönülür. Bu ekranda da kaydetme işlemi yapılır ve bu ekrandaki Ayrılış Tarihi alanına 01/04/2000 bilgisi otomatik olarak gelmiş olur.

Örn. Şekil 25 Tescil İşlemleri Ekranı

Önceki SayfaSayfa BaşıİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa