Askerlik Tebliğ Yazısı’na ait raporun alındığı ekrandır (Bkz. Şekil 152).
Şekil 152 Askerlik Tebliğ Yazısı Ekranı
Rapor almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
1. Yıl alanına istenilen yıl bilgisi girilebilir.
2. Encümen Numarası, Encümen Tarihi, Başlangıç İli, Bitiş İli, Başlangıç Sıra No ve Bitiş Sıra No alanları değerler listesi düğmesi yardımıyla doldurulabilir.
3. Ekran ilk açıldığında Askere Gidenler alanı işaretlenmiş olarak gelmektedir. Ancak istenilirse Askerden Gelenler alanı işaretlenebilir.
4. Kurum Logosu Var işaret kutucuğu işaretlenerek logonun Askerlik Tebligatı raporunda yer alması sağlanabilir.
5. Yeri alanında, kurum logosunun Askerlik Tebligatı raporunda görüneceği yer, liste kutusu yardımıyla seçilir.
6. Döküm Bilgileri bloğunda Paraf Olsun, Paraf Olmasın ve Hem Paraflı, Hem Parafsız seçeneklerinden bir tanesi işaretlenmelidir.
7. Tebliğ Metni alanına raporda görüntülenecek yazı bilgileri girilebilir. Daha sonra Metni Kaydet düğmesine basılarak kayıt işlemi yapılır. Encümen Ekleri düğmesine basıldığında Encümen Ek Bilgileri ekrana gelir.
8. Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılarak Askerlik Tebliğ Yazısı raporu aşağıdaki gibi alınır (Bkz. Şekil 153).