Tekid işlemleri yapılmış personele ait tekid yazısı raporunun alındığı ekrandır (Bkz. Şekil 145).
Şekil 145 Tekid Yazısı Dökümü Ekranı
Tek Tekid Dökümü almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
1. Tekid Yılı/No alanlarına bilgi girişi yapılır.
2. Tekid Sıra No alanına sıra numarası girilir.
3. Tekid Nedeni alanı liste kutusu yardımıyla doldurulur.
4. Sicil No alanı değerler listesi aracılığıyla doldurulur. Sicil No seçildikten sonra Ad Soyad alanına bilgiler sistem tarafından otomatik olarak getirilir.
5. Metin alanına bir metin girilip Kaydet düğmesi ile kaydedilebilir.
6. Sayı, Konu, İmza, Paraf bilgileri ve Kurum Logosu, ilgili onay kutuları işaretlenerek raporda yer alması sağlanabilir
7. Baskı Önizleme düğmesine basılarak, girilen kriterlere göre döküm alınır (Bkz. Şekil 146).
8. Raporda, personelin bağlı olduğu birime gönderilmek üzere Sicil No, Ad-Soyad, Unvan, Görev Yeri, Tekid Nedeni ve Sayısı, Karar-Evrak Tarih ve Sayısı bilgilerinin bulunduğu tekid yazısı görüntülenir