Personellerin ev adreslerine ait raporun alındığı ekrandır (Bkz. Şekil 137).
Şekil 137 Ev Adresleri Listesi Ekranı
Ev Adresleri Listesi raporu almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir.
1. Ekran ilk açıldığında Personel Türü alanında Bakanlık seçeneği işaretlenmiş olarak gelmektedir. Ancak istenilirse Vilayet seçeneği de işaretlenebilir.
2. Birim Adı, İli ve İlçesi alanları değerler listesi düğmesi yardımıyla doldurulabilir.
3. Soyad Aralığı alanına harf girilerek rapor kapsamı daraltılabilir.
4. Sıralama seçeneği liste kutusu aracılığıyla doldurulabilir.
5. Kurum Logosu Var işaret kutucuğu işaretlenerek logonun Ev Adresleri Listesi raporunda yer alması sağlanabilir.
6. Yeri alanında, kurum logosunun Ev Adresleri Listesi raporunda görüneceği yer, liste kutusu yardımıyla seçilir.
7. Baskı Önizleme/Yazdır düğmesine basılarak Ev Adresleri Listesi raporu aşağıdaki gibi alınır (Bkz. Şekil 138).