Adaylık süresi dolup asil olarak çalışmaya başlayacak olan personelin memur sınıfına kabul işlemleri bu ekrandan yapılır (Bkz. Şekil 49).
Personelin Son Durum Bilgileri bloğunda sorgusu yapılan personelin son durum bilgileri gösterilir ve bu bilgiler üzerinde değişiklik yapılamaz.
Şekil 49 Adaylık İşlemleri Ekranı
Teklif Eden İl alanına personelin çalıştığı birimin bağlı olduğu valilik otomatik olarak gelir.
Tarih alanına valilikten gelen yazının tarihi girilir.
Ücretsiz İzin Bilgileri ve Askerlik Bilgileri alanlarında askerlik ve aylıksız izin ekranlarından girişi yapılan bilgiler görünür ve bu tarihler Geçerlilik Trh. alanının değişmesine neden olur.
Grv. Baş. Trh. kişinin memuriyete başlama tarihi, Geçerlilik Trh. ise bundan bir yıl sonrası olarak otomatik gelir, istenirse üzerinde değişiklik yapılabilir.
|
Onay Bilgileri bloğunda alınan onayın encümen ya da karar olması durumu seçilmelidir. Belge Türü, Encümen seçildiğinde Numarası değerler listesi düğmesine basıldığında encümen listesi açılacak ve bu listeden seçim yapılabilecektir. Belge Türü olarak Karar seçildiğinde ise Tebligat Evrak Bilgileri alanındaki Evrak Gönder düğmesi aktif hale gelecektir. Bu düğmeyle açılan ekrandan alınan karar, Evrak Bilgi Sistemi’ ne evrak numarası ve tarihi alınmak üzere gönderilir.
|
İletiler düğmesine basıldığında belirtilen şubelerden bilgi almak için talep işlemi yapılabilir.
İlgi Bilgileri düğmesiyle gelen yazının tarih ve sayısının yer aldığı ilgi bilgileri görüntülenir.
Yazı İşlemleri düğmesine basılarak adaylık işlemlerine ait yazılar üzerinde güncelleme, önizleme ve döküm gibi işlemler yapılabilir.
Tescil Bilgileri düğmesiyle bu ekranda işlem yapan kullanıcı ile kayıt ve güncelleme tarihleri bilgileri görüntülenecektir.