Önceki SayfaAna SayfaİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa

2.18. Giden Evrak Bilgileri Raporu

Sağlık bakanlığı merkez teşkilat birimlerine ya da il sağlık müdürlüklerine gönderilen evrakların raporlandığı ekrandır (Bkz. Şekil 235).

Şekil 235 Giden Evrak Bilgileri Ekranı

Giden Evrak Bilgileri raporunu almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:

1. Evrağın Gönderildiği Yer liste kutusundan, merkez teşkilat içerisinde bir birime gönderilmiş olan evrak için Kurum İçi, il sağlık müdürlüklerine gönderilmiş olan için Kurum Dışı ve tüm kurumlara gönderilmiş evrak için ise Tümü seçimi yapılabilir.

2. Giden evrakların raporu belirli bir tarih aralığı için alınmak isteniyorsa, Evrağın Gidiş Tarih Aralığı alanına istenilen tarihler yazılabilir.

3. Rapor sadece belirli bir şubeye gönderilen evraklar için alınmak isteniyorsa İlgili Şube liste kutusundan istenilen şube seçilebilir.

4. Seçilen kriterler doğrultusunda, gönderilen toplam evrak sayısı, Toplam Evrak Sayısını Göster düğmesine basılarak, Toplam alanından izlenebilmektedir.

5. Baskı Ön İzleme düğmesine basılarak, belirlenen kriterler için rapor alınır (Bkz. Şekil 236).

Şekil 236 Giden Evrak Bilgileri Raporu

Önceki SayfaSayfa BaşıİçindekilerŞekiller ListesiDizinSonraki Sayfa